четверг, 9 января 2014 г.

Модуль_5. Рефлексія

Даний модуль розпочався цікаво та насичено з роботи  в групах та педради на вікі-сайті про те, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм. Я навчилися заливати та зберігати документи на гугль-докс. Разом з тренером розглянули та обговорили  шляхи ефективного пошуку та оцінювання Інтернет-ресурсів для проведення досліджень та навчитеся правильно використовувати ці ресурси, дотримуючись закону про авторські права. Після бесіди я змогла спланувати, як використовувати Інтернет при вивченні потрібної мені теми. Також в даному модулі я створила опитувальник на гугль-докс, посилання на який можна побачити у моєму блозі. Робота над завданнями була цікавою та корисною, я знайшла і зберегла Інтернет-ресурси, які можна використовувати при вивченні обраної теми

1 комментарий:

  1. А що на Вашу думку, потрібноповторити ще раз? Можливо були якісь утруднення?

    ОтветитьУдалить